Jag var uppe redan vid fyratiden. Jag åt frukost, borstade tänderna och sedan iväg till stationen. Jag kom med tåget som gick tio i sex till Göteborg. Jag fick vänta i fem minuter på tvåans spårvagn. På jobbet på Humanistiska biblioteket var det många beställningar att skicka i rörpsten. Det var tur att jag var tidig för dt tog lång tid att hämta alla beställningarna. Det är ju beställningar från Öppet magasin också eftersom nästan hela biblioteket är stängt på grund av Coronavirus.


Idag lyssnade jag på Joe Perry.

vid lunchen diskuterade jag börsfall med kollegan Fredrik.

hum2

Humanistiska biblioteket

Om Klas Petersson

Klas Petersson. Bibliotekarie och Bloggare. Intressen är musik, böcker och resor.
Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar