Hälsade på faster Kerstin

På morgonen badade jag i Sjön Gerdsken. När jag ätit frukost åkte jag till gymmet och tog ett pass. Jag pratade lite med Fredrik och Kjell som också var tidigt på gymmet.

Efter gymmet åkte jag och hälsade på min faster Kerstin på äldreboendet. Jag visade ett fotoalbum från min jorden runt resa 1989. Hon frågade om jag hälsade på morbror Hans i USA? Men morbror Hans har varit död sedan länge.

Efter äldreboendet skulle jag hem men upptäckte då att jag glömt nyckeln hem. Jag ringde på dörren men min fru var inte hemma. Som tur var var några grannar hemma som kunde öppna åt mig.

Sedan åt jag lunch och lyssnade på sommarprataren i P1.

Om Klas Petersson

Klas Petersson. Bibliotekarie och Bloggare. Intressen är musik, böcker och resor.
Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar